مقایسه دخترا و پسرا بعد از حمام......

مقایسه دخترا و پسرا بعد از حمام......

دخترا بعد حمام

حوله ...سشوار...کرم.

...عطر....2ساعت زل زدن جلو آینه....

اما پسرا

.

.

. ننه شورتم کو...

10 دقیقه بعد ننه شورتمو کجا گذاشتی .....

30 دقیقه بعد.....

نمیخواد همون قبلیو بر عکس پوشیدم.....  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

سارينا
ساعت20:33---25 آذر 1393


saeedsingle
ساعت21:09---24 آذر 1393
خخخخخخخ
لایـــــــــــــــــــک
البته من اونجوری نیستم

پاسخ:ممنون ...... اوکی


مجید اصغرزاده
ساعت22:29---23 آذر 1393
خخخخخخ.وبلاگ بسیار زیبایی داری اومدم وبت نظر دادم توهم بیا وبم نظرتو بگو مرسی در ضمن اگه مایل به تبادل لینک بودی منو لینک کن خبر بده لینکت کنم ممنون
پاسخ:مرسی داداشی........نظر لطفته ............باشه داداش


امیر
ساعت21:09---21 آذر 1393
سلام
باز همون مزاحم همیشگی خخخخ
حتما منو می بینی استرس می گیری اره؟؟
اجی اومدم بگم بیادتم
مشغول درساتی حتما
چون وبتم پ نکردی
وقت کردی بیا وبم و چت روم

پاسخ:سلام داداش .....مزاحم چیه مراحمی........ نه بابا استرس کیلوچنده ....باشه داداش


امیر
ساعت10:31---19 آذر 1393
سلام
خوبی؟پیدات نیست چرا؟؟
من برگشتم چت روم، لطفا شب ساعت 9 بیا دلم براتون تنگ شده
منتظرتم
پاسخ:سلام داداشی .... باشه داداش ..


امیر
ساعت10:10---19 آذر 1393
سلام
خوبی؟پیدات نیست چرا؟؟
من برگشتم چت روم، لطفا شب ساعت 9 بیا دلم براتون تنگ شده
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 18 آذر 1393برچسب:, ] [ 19:57 ] [ دلارام ]
[ ]